0
No products in the cart.

طراحی لوگو چهره برتر

آیا تا به حال با نگاه کردن به یک لوگو نام برند آن را حدس زده‌اید؟ آیا اگر نامی در تصویر لوگو ثبت نشده باشد باز هم می‌توانید نام برند آن را حدس بزنید؟ قطعا چنین اتفاقی را تجربه کرده‌اید و به‌خوبی می‌دانید که حتی می توان بدون داشتن شناخت کاملی از برند، تنها با دیدن لوگو آن را شناسایی کرد. استفاده از سمبل‌ها و نشانه‌ها یکی از راه‌های مهم و تاثیرگذار برای نمایش اطلاعات مرتبط با کسب و کار است و می‌تواند جایگاه برند را در دید مخاطبین تغییر دهد. به همین خاطر است که طراحی لوگو یکی از سرمایه‌گذاری‌های بسیار ارزشمند برای هر کسب و کاری است.

 لوگوها چهره‌ی کسب و کار شما هستند و تقریبا اولین عاملِ شناسایی برند شما توسط مشتریان بالقوه به حساب می‌آیند. لوگوها تنها یک تصویر ساده نیستند، بلکه یک عامل شناخت بسیار مهم برای مشتریان و گنجینه‌ای از اطلاعات برند شما هستند که به‌طور کاملا مینیمال و هوشمندانه در یک تصویر کوچک جای گرفته‌اند. جای دادن تمامی این اطلاعات درون تصویری نه چندان پیچیده و به یاد ماندنی، تنها از عهده‌ی یک طراح لوگوی حرفه‌ای برمی‌آید.

چرا بیزینس ها به طراحی لوگو نیاز دارند؟

طراحی لوگو چهره برتر

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند یا از طریق شماره‌های ۰۱۳۳۲۱۱۰۷۴۹ – ۰۹۹۴۱۵۰۴۷۹۶ با ما تماس بگیرید.

متداول‌ترین سوالات کاربران

در مجموعه‌های حرفه‌ای قیمت طراحی لوگو بر اساس زمان و انرژی صرف شده محاسبه می‌شود. علاوه بر آن قیمت طراحی لوگو به صورت استاندارد بر اساس تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نیز اعلام می‌گردد.

لوگو هویت یک برند است و به صورت غیر مستقیم شخصیت برند شما را در ذهن مشتری حک می‌کند و می‌تواند برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار شود.

این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر زمینه فعالیت شما در ایران است لوگو فارسی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر به صورت بین‌المللی فعالیت دارید لوگو انگلیسی می‌تواند در گزینه‌های انتخابی قرار بگیرد.

خروجی لوگوی طراحی شده به کمک لوگونومی در فرمت های jpg ،png و svg است. در واقع شما با داشتن فرمت وکتور svg می‌توانید لوگوی خود را در نرم افزارهای حرفه‌ای مانند ایلوستریتور هم باز کرده و ویرایش کنید.

لوگو با توجه به ماهیت، چشم انداز، و نیاز کسب و کار تعریف می‌شود تا بتواند به عنوان هویت بصری بخشی از منظور کسب و کار شما را بیان کند.