0
No products in the cart.

شرایط همکاری در بخش اداری هلدینگ

شرح شغل و وظایف

مزایا و تسهیلات :

– حقوق ثابت قانون کار
– ارتقاء سمت و معرفی پروژه صنف های مختلف
– بیمه (بعد مدت حداقل 3 ماه فعالیت موثر در ارائه خدمات و اثبات توانایی تخصصی فردی با تایید مدیریت) 
– افزایش مزایای حقوقی 

– و…

شاخص های کلیدی از نظر مدیریت:
– فعالیت انحصاری فقط در مشاغل زیر گروه هلدینگ چهره برتر ( عدم فعالیت شخصی و فعالیت با دیگر مشاغل بصورت موازی و مرتبط)
–  متعهد به نظم امور اداری 

– سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و ارائه مستندات مکتوب رزومه

تبصره: در صورت نداشتن تجربه و دانش کافی مرتبط با حوزه کاری، میتوانید به مدت یک الی دو ماه بعنوان کاروزی فعالیت نمایید و در صورت تایید مدیریت،  دعوت به همکاری بلند مدت خواهد گردید  

شرح شغل و وظایف:
ما در هلدینگ چهره برتر به دنبال یک همکار  با توانمندی های زیر هستیم:
– دارای ذهنیت توسعه پذیر جهت رشد فردی و مجموعه
– شاغل نبودن در دیگر مشاغل بصورت خصوصی یا دولتی 
– متعهد به قرارداد همکاری بلند مدت و ارائه تضمین به تعهدات شرح وظایف فردی
– تسلط کامل بر تخصص فردی و آپدیت بودن دانش تخصصی کار با ابزار و امکانات بستر مربوطه
– توانایی تفکر بیزینسی و چیدن استراتژی برای حوزه کاری  جهت ارتقای بازخورد 
– آشنایی کافی نسبت به مبانی زمینه کاری
– توانایی در مدیریت زمان 
– منظم در ارائه گزارش کار روزانه
– حضور هدفمند در جلسات هفتگی و ماهانه 
– علاقه مند به حضور در جلوی دوربین جهت مصاحبه و تولید محتوای تصویری (درصورت تمایل فردی در الویت قرار خواهید گرفت)
– توانایی فن بیان ، و قدرت انتقال مطالب در  جلسات جهت مذاکره.

ساعت کاری:
تک شیفت:

الف: 8:30 الی 14

ب: 8:30 الی 16:30

دو شیفت: 

الف: 10 الی 14 و 16 الی 20

شرایط احراز شغل:

سن
18 – 33 سال
جنسیت
تفاوتی ندارد

تاریخ تولد(ضروری)
در کدام بخش اداری مایل به همکاری هستید؟
لطفا سوابق کاری خود را به ترتیب اولویت وارد کنید
نام و نام خانوادگی بهمراه شماره تماس دو نفر از بستگان یا آشنایان خود را ذکر نمایید
ستون 1
ستون 2
 
حداکثر اندازه فایل: 10 MB.