0
No products in the cart.

به صفحه استخدام کارشناس فروش خوش آمدید

ما به شما یک فرصت عالی، برای تست فعالیت کاری یک ماهه می دهیم، تا شما بتوانید در زمان مناسب با علاقه و با احساس خوب، شغل مورد نظرتان را بررسی و انتخاب نمایید.

شرایط و مزایای فعالیت همکاری در سمت کارشناسان فروش

کارشناس فروش، مسئول انتقال مزایای محصولات یا خدمات هلدینگ چهره برتر به منظور افزایش فروش هستند.

کارشناس فروش به عنوان نقطه تماس بین هلدینگ چهره برتر و مشتریان بالقوه یا مشتریان آن عمل می کنند و دارای طیف وسیعی از مسئولیت ها از جمله شناسایی و آموزش مشتریان احتمالی هستند و درعین حال از مشتریان فعلی با اطلاعات و کمک های مربوط به محصولات و خدمات پشتیبانی می کنند.

صلاحیت ها  شامل مهارت های فن بیان و فنون مذاکره، اطلاعات کامل  نسبت به نوع محصولات یا خدمات هلدینگ چهره برتر می باشد.

کارشناس فروش چه می کند؟

با یافتن مشتریان جدید و فرصت‌های فروش، کارشناس فروش نقشی حیاتی در افزایش درآمد و سودآوری هلدینگ چهره برتردارند. 

کارشناس فروش معمولاً محصولات یا خدمات را به مخاطبان یا کسب کارهای مرتبط، مشاوره و در نهایت فروش شکل می دهد.

 کارشناس فروش نقطه اصلی ارتباط بین هلدینگ چهره برتر و مشتریان هستند و در طول فرآیند فروش، از زمان ارتباط اولیه تا خرید نهایی با مشتریان تعامل دارند. وظایف روزانه یک کارشناس فروش می تواند شامل هر چیزی از پاسخگویی به تلفن گرفته تا نظارت بر رقابت باشد.

با این حال، وظایف اصلی کارشناسان فروش شناسایی نیازهای مشتریان، ارائه مشاوره محصولات یا خدمات مرتبط  و ارائه یک تجربه مثبت برای مشتریان در کل فرآیند است.

شرح وظایف کارشناس فروش

کارشناس فروش می بایست محصولات یا خدمات هلدینگ چهره برتر را به سازمان ها، مشاغل و مخاطبان مرتبط معرفی و مشاوره نماید.

بخشی ازمسئولیت ها:

_ ارائه، ترویج و فروش

_ محصولات/خدمات با استفاده از استدلال های محکم به مشتریان فعلی و بالقوه.

_ انجام تجزیه و تحلیل هزینه-فایده و نیازهای مشتریان موجود/بالقوه برای رفع نیازهای آنها.

_ ایجاد، توسعه و حفظ روابط مثبت تجاری و مشتری.

_ از طریق تماس سرد با سرنخ های مشتریان ارتباط برقرار کند.

_ تسریع در حل مشکلات و و پشتیبانی به مشتریان برای به حداکثر رساندن رضایت.

_ دستیابی به اهداف و نتایج فروش توافق شده در برنامه.

_ تلاش های فروش را با اعضای تیم و سایر بخش ها هماهنگ کند.

_ پتانسیل قلمرو/ بازار را تجزیه و تحلیل کند، فروش و گزارش وضعیت را دنبال کند.

_ مدیریت عرضه با گزارش هایی در مورد نیازهای مشتری، مشکلات، علایق، فعالیت های رقابتی و پتانسیل برای محصولات و خدمات جدید.

_ در جریان بهترین شیوه ها و روندهای تبلیغاتی باشد.

_ به طور مداوم از طریق بازخورد بهبود پیدا کند.

الزامات و مهارت های کارشناس فروش

_ دارا بودن تجربه کاری به عنوان کارشناس فروش

_ دانش عالی MS Office

_ آشنایی با شیوه های CRM بهمراه توانایی ایجاد روابط حرفه ای تجاری سازنده

_ با انگیزه بالا و هدفمند 

_ توانایی مذاکره و مهارت های ارتباطی عالی

_ اولویت بندی، مدیریت زمان و مهارت های سازمانی

_ توانایی ارائه مشاوره و معرفی محصول یا خدمات متناسب با نیاز مخاطب

_ مهارت های مدیریت و توسعه روابط سازمانی

_ داشتن تجربه کافی در امور فروش ، بازاریابی و پشتیبانی

_ دارا بودن حداقل 18 و حداکثر 40 سال سن و اقامت دائم در محل مورد تقاضا

_ دارا بودن تعهد به قبول مسئولیت و روحیه کار تیمی

_ اثبات توانایی فعالیت مستمر جهت بالا آوردن راندمان فروش و کارهای اجرایی

_ تجربه در فروش

_ آشنایی با فرآیند و پویایی فروش

_ تعهد ارائه خدمات عالی به مشتریان

_ مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی عالی

_ مهارت های بین فردی فوق العاده، از جمله توانایی ایجاد ارتباط سریع با مشتریان و تامین کنندگان

_ تجربه استفاده از کامپیوتر 

_ صلاحیت در برنامه های مایکروسافت ازجمله ورد، اکسل و…

_ داشتن سوءسابقه بنا به تصدیق مراجع ذیصلاح و عدم اعتیاد به مواد مخدر بنا به تصدیق مراجع قانونی

_ حضور در دوره های آموزشی مرتبط جهت کسب اطلاعات بیشتر (زیر نظر هلدینگ چهره برتر)

_ قبولی در  کنفرانس و آزمون هلدینگ چهره برتر

_ دریافت تاییده  از سرپرست فروش در دوره کارورزی 10 روزه 

الگوی شرح شغل کارشناس فروش

هلدینگ چهره برتر به دنبال یک کارشناس فروش برای تولید سرنخ و دستیابی به اهداف فروش می باشد. وظایف شامل ارائه مشاوره، نمایش محصول یا خدمات، مذاکره و همچنین فروش با مشتریان بالقوه خواهد بود.

برای موفقیت در این نقش، باید درک عمیقی از نوع محصولات / خدمات، تعرفه، مزایا، فرآیند و پویایی فروش و همچنین مهارت‌های بین فردی عالی داشته باشید.

توجه:

– دوره های آموزشی برای هر کارشناس جهت شناخت محصول یا خدمات، نحوه ثبت قرارداد،  معرفی مخاطبان هدف و… بصورت رایگان برگزار خواهد شد.

– تجربه قبلی در بخش فروش مزیت محسوب می شود.

مسئولیت های کارشناس فروش:

_ تولید سرنخ

_ رسیدن به اهداف فروش یا فراتر از آن

_ مذاکره کلیه قراردادها با مشتریان احتمالی

_ تهیه گزارش روزانه ، هفتگی و ماهانه

_ ارائه فروش به طیف وسیعی از مشتریان احتمالی

_ هماهنگی تلاش های فروش با برنامه های بازاریابی

_ درک و ترویج برنامه های هلدینگ

_ تهیه و ارسال قراردادهای فروش جهت سفارش

_ بازدید از مشتریان و مشتریان بالقوه برای ارزیابی نیازها یا ترویج محصولات و نگهداری سوابق مشتری

_ پاسخ به سوالات مشتری در مورد شرایط اعتبار، محصولات، قیمت ها و در دسترس بودن

_ تعهد به حفظ سیاست و حقوق هلدینگ و حفظ حقوق مشتری

ساعت کاری فعالیت کارشناس فروش در هلدینگ چهره برتر

ساعت فعالیت کارشناس فروش معمولا به موقعیت جغرافیایی و مرکز مربوطه بر می گردد.

چنانچه اگر مشاغل هدف سازمان ها باشد عملا در ساعات اداری امکان فعالیت وجود دارد و اگر مشاغل هدف کسب و کارها باشد می توان به دو شیفت فعالیت نمود.

یکی از ویژگی های فعالیت در مراکز زیر مجموعه هلدینگ چهره برتر در خصوص ساعات کاری بر میگردد به انتخاب کارشناس فروش، در همین راستا هر کارشناس متناسب با شرایط شخصی خود می تواند روزها و ساعات فعالیت خود بصورت فصلی انتخاب نماید و در آن فصل یا مدت قرارداد  متعهد به فعالیت در روزها و ساعت انتخاب شده باشند.
ساعت فعالیت بصورت تک شیفت:

الف: 8:30 الی 14

ب: 10:00 الی 14

پ: 16:00 الی 20

ت: 8:30 الی 16:30

دو شیفت: 

الف: 10 الی 14

ب: 16 الی 20

عملا این امکان برای دانشجویان وجود دارد در طول هفته بخشی از روز ها را، صبح ها فعالیت نمایند و بخش دیگر روزها عصر ها  و همچنین در صورت شرایط نداشتن فعالیت

در 6 روز هفته می تواند 4 روز انتخاب و فعالیت نمایند.

ضمن اینکه  یکی از عوامل مهم و اصلی انتخاب کارشناس فروش برای هلدینگ چهره برتر، مهارت ها و تعهدات فعالیت وی می باشد.

میانگین درآمد ماهانه کارشناس فروش

کارشناس فروش اغلب درآمد متفاوت و بالایی برخوردار هستند. میانگین درآمد هر نماینده درماه متناسب با توانایی فردی، موقعیت جغرافیایی، انتخاب نوع محصول یا خدمات،  اتتخاب نوع مشاغل هدف جهت فروش، و مدت زمان فعالیت روزانه و ماهانه هر نماینده دارد، بطورمثال، در صورت فعالیت در این موقعیت بین 20 الی 70 میلیون تومان بعنوان مزایای حقوقی از فروش ماهانه می توانند دریافت نمایند.

در برخی موارد، ارتقاء درآمد مزایای حقوقی کارشناسان فروش بر اساس تجربه، تحصیلات، سمت کاری فرد، متفاوت می باشد.

مزایا حقوقی:

1- حقوق ثابت: طبق مصوبه قانون کار  (بر اساس ساعت فعالیت و میانگین حداقل و حداکثر فروش ماهانه محاسبه می گردد)   

3- پورسانت همکاری متناسب ثبت تارگت از فروش  

توجه:

1- هدف از جذب کارشناس فروش عملا به معنای توانایی نماینده در جهت جذب اشتراک (مشتری) می باشد و بر اساس فروش ماهانه طبق جدول تعریف شده، مزایای حقوق ثابت،

درصد پورسانت و پاداش تعیین میگردد.

2- توانایی فعالیت موثر هر کارشناس از طریق تعداد ارتباط با مشتریان و درصد جذب حداقلی می باشد.

3- مبنای ادامه همکاری با کارشناس فروش، عرض یابی توانایی رشد فردی و ثبت تارگت حداقلی می باشد.

4- چنانچه در صورت اثبات توانایی فردی نسبت به شرح وظایف و ثبت نکردن تارگت اولیه (حدالقی) ، مزایای حقوقی ثابت و پورسانت به وی تعلق نمی گیرد.

دیگر مزایای فعالیت کارشناسان فروش:

1-  آموزش رایگان جهت فعالیت کاری مرتبط

2- پورسانت همکاری متناسب با تعرفه هر محصول یا خدمات هلدینگ 

3- بن خرید در سایت لاین شاپ (بعد از 2 ماه فعالیت موثر)

4- بن خرید در مراکز درمانی- پزشکی – زیبایی (بعد از 3 ماه فعالیت موثر)

5- بن خرید در مراکز فروشگاهی (بعد از 4 ماه فعالیت موثر)

6- ارتقاء سمت به عنوان سرپرست فروش، مدیر فروش، نماینده منطقه، شهر یا استان (بعد از حداقل 6ماه فعالیت موثر و در صورت اثبات شایستگی فردی)

7- وام خرید کالا لوازم خانگی تا سقف 100 میلیون تومان (بعد از 9 ماه فعالیت موثر)

8- کارت هدیه به مبلغ 15 میلیون تومان جهت استفاده تور مسافرتی (بعد از 12 ماه فعالیت موثر)

انواع شیوه های فعالیت کارشاناسان فروش:

کارشناسان فروش در دو نوع اصلی بعنوان کارشناس فروش مجازی، داخلی و خارجی هستند.

هر دو نوع هدف یکسانی دارند – فروش محصولات و خدمات به مشتریان – می باشد.

نوع فعالیت طبق الویت:

فعالیت تلفیقی: پرزنت حضوری در لوکیشن ، تلفنی و ارتباط پشتیبانی مجازی

پرزنت تماس تلفنی و ارتباط پشتیبانی مجازی

در پایان صحبت، ویژگی های کارشناس فروش خوب به شرح زیر می باشد.

از آنجایی که کارشناس فروش باید دائماً با مردم تعامل داشته باشند، روابط را ایجاد و حفظ کنند و نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنند، ضروری است که آنها مهارت های ارتباطی و بین فردی قوی داشته باشند. این شامل مهارت های ارتباط کلامی قوی است، بنابراین آنها می توانند با اطمینان و بطور متقاعد کننده، ویژگی ها و مزایای محصولات و خدمات، گوش دادن فعال را توصیف کنند. یک کارشناس فروش موثر قبل از ارائه محصول به نگرانی ها و نیازهای مشتریان خود با دقت گوش می دهد. اعتماد به نفس، جاه طلبی، انعطاف پذیری و پشتکار نیز ویژگی های بسیار مهمی هستند که یک نماینده فروش خوب باید از آن برخوردار باشد.

سلسله مراتب ارتقا سمت کارشناسان فروش

پیام پایانی از زبان مدیر عامل هلدینگ چهره برتر – هادی حقیقی:

کارشناسان فروش، مثل تیم اداری هر شرکت، بعنوان بازوان مهم و اصلی آن شرکت می باشند و قطعا بدون حضور ارزشمند آنان هیچ شرکتی نمی تواند توسعه پایدار داشته باشد.

ما با این ذهنیت درتلاش هستیم در هلدینگ چهره برتر از افرادی دعوت به همکاری نماییم که نه تنها دارای ذهنت توسعه پذیر باشند، بلکه با توانایی و خلاقیت فردی و با دریافت آموزش از مدیران خود، به توسعه تیمی هلدینگ چهره برتر  کمک کنند و در نهایت همه باهم و در کنار هم توسعه پایدار داشته باشیم.

با آرزوی موفقیت

هلدینگ  توسعه فردی و کسب و کار  چهره برتر 

لطفا در صورت تمایل به همکاری فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.

تاریخ تولد(ضروری)
لطفا سوابق کاری خود را به ترتیب اولویت وارد کنید
مشخصات دو نفر از بستگان و آشنایان خود را ذکر نمایید
حداکثر اندازه فایل: 10 MB.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۶۶۱۹۸۱۹ تماس بگیرید.